Deutsches Archäologisches Institut / Abteilung Athen [Hrsg.]
Mitteilungen des Deutschen Archäologischen Instituts, Athenische Abteilung — 22.1897

Heft 4
Dragumēs, Stephanos N.: Epigraphika phrontismata

ΣΤ. Ν. ΔΡΑΓΟΓΜΗΣ

σ. 241 -244 συνηρμολογημένων τριών τμημάτων ε' θ' (υπό τό στοι-
χεΐον θ' διακρίνω τό τελευταϊον άνακαλυφθέν τμήμα) καί β', έρειδό-
[Αενος ιδίως επί τής λογικής συνεχείας ήν παρέχουσιν οί στίχοι 13 καί
14 ούτως άναγινωσκόμενοΓ
.ιως έλά[μβανον τον γιγνόμ](ε)νον τόκον (κ)αθέκαστον
[ένιαυτό]ν των ου.
Τής επιγραφής μη ούσης κεχαραγμένης στοιχηδόν καί των στίχων
μη περατουμένων πάντων έπί τής αυτής γραμμής, ό αριθμός των
γραμμάτων ποικίλλει οΰκ ολίγον από στίχου εις στίχον, μεταξύ 40
καί 50. Άλλ ό 80ί είχε 55, ίσως καί 57 γράμματα. Ό 23°? του
Β' τμήματος μόνον 40, ό 10°? 48, 6 9°ί 50. — 'Η αυτή άνωμαλία
υπήρχε βεβαίως καί προς τα άνω· άλλ’ έν τώ Α' τμήματι ούδείς
των 19 στίχων είνε ouδε κατά προσέγγισιν άκεραιος. Οί από του
25ου καί κάτω στίχοι του Β' τμήματος, λόγω τής ειδικής διατάξεως
καί των μεσολαβούντων κενών, περιεϊχον όλιγώτερα γράμματα. Άλλ’
έν τοϊς στίχοις τούτοις βλέπομεν καί συγκοπάς λέξεων μή άπαντώ-
σας έν τώ σώματι τής έπιγραφής.
Προς ακριβή κατανόησιν του συνόλου παρεντίθεται ώδε ό διπλούς
πίναξ, ώς κατήρτισα αυτόν έπί τή βάσει τών υπό του κ. Σκιά δημ,ο-
σιευθέντων. Επακολουθεί δέ τό μικρογράμματον κείμενον μόνου του
Β' τμήματος, μόνου καί παρέχοντος ικανά τά προς άποκατάστασιν

πλήρους έννοιας.
Β'.
.το]ίς ποιουμέν[οι]ς ίεράς τοσ.κ.
ποιούμ]ενοι (ί)εράς, μεθ’ ούς εί τ[ι πε]ριττεύοι κα. καί έπε-
πλεόνα](σ)εν ήδη, τούτο ΐς θυμιατηρ[ίω]ν κατασκευή[ν] . . . άφορί-

ζεσθ[α]ι διά τε τής του ίεροφάντου καί τής του δαδο[ύχου προνο]ίας, οίς
καί ή πάσα τών χρημάτων τούτων σω[τ](ηρ)ία τε καί [έπιμέλεια έπ]ετρά-
πη προς τό μη δεν ί μηδαμώς έξεϊναι (μ)[ετα]κειν[εΐν τών έγ]κριθέν —
των άπαξ καί θεοϊς καθιερωμένων οπ[ως καί ύ]πό [του έπαρχου άπό]φ[α]-
σις έξηνέχθη πρός την άπάντ(ω)[ν γνώσιν] (;)
Άπόφασις Έπάρχου
Σεβήρος. Την μεν (φ)ιλοτειμΓίαν καί την ευσέβειαν οίδα]
καί αυτός ήν πρός τού[ς] θεούς έ'Γχοντες διατελεϊτε. Εΐ δέ τις]
παρακεινήσαί τι τολ[μή]σειεν τΓών καθιερωθ]έντ[ων]