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für ein plossen menschen dant; das hab er aus grund seins
hertzens. Konn auch der schrifft nit glauben. Er sager hab
auch mit vil leutten dauon geredt vnd gefragt, auch wol
anderthalb Jar des osyanders predig gehort, Jme sey aber
nit genug gescheen. Wiß nit, wie es zugee, was dj predi-
ger sagen , sey wol grund vor dem menschen, aber im grund
lautter dandt. So sehe er auch kein frucht von denhen, dj
prcdigen. Vff diser maynung well er auch pleib"n; dahin
verursachen in die lügen, pis die wahrheit kum.
Vsf fürhalten, es hab an ein rath gelangt, wie er
vnd sein bruber sich vernemen lassen, man soll nit arbeitten
vnd man muß ein mal ieyln, veracht auch die eusserlich
oberkait, sagt er, er kenn keynen obern dan got den almech-
tigen. Wan seyn bruder wider Jne sind vnd er Jne straff,
sey eyn yeder dem andern zugehorchen schuldig , vnd ein bru-
der hab den andern zu straffen. Es stee nirgent geschriben,
wan dein bruder sündigt vnd dir dein bosheit sagt, nym Jn
vnd rechtfertig Jn, vnd die straff sey ein handt vmb ein
handt, ein aug vmb ein aug, vnd also surt aus.
Vff fürhalten, was gcMynschafft er mit den zweyen
malern den Beheymen gehapt oder was vngeschickts «r von
Jne gehort, sagt Veyt wirsperger, es sey nit one, er erken
dise zwen Beheym alls Leut, die des glaubcns vbel bericht,
oder aber verherrt sind, haben bey eynem pfaffen, dem ein
erber Rath die stat versagt, vil gemeinschaft gehapt, vnd
gleichwol sey cr etlich mal zue Jnen gangcn, sy auch zue sich
geladen vmb bruederlich willen, der meynung, sy der warheit
zuberichten. Aber Jn suma der ein bruder, Barthel genant,
der sprech, cr kenn keynen Cristum, wiß nichts vom Jme
zusagen, sey Jme eben alls wan er horc von herczog ernsten
sagen, der Jn berg gefaren soll sein. Hab er Jne wollen
den glauben leren vnd gefragt, ob er den konn; der Jme
für ein plossen menschen dant; das hab er aus grund seins
hertzens. Konn auch der schrifft nit glauben. Er sager hab
auch mit vil leutten dauon geredt vnd gefragt, auch wol
anderthalb Jar des osyanders predig gehort, Jme sey aber
nit genug gescheen. Wiß nit, wie es zugee, was dj predi-
ger sagen , sey wol grund vor dem menschen, aber im grund
lautter dandt. So sehe er auch kein frucht von denhen, dj
prcdigen. Vff diser maynung well er auch pleib"n; dahin
verursachen in die lügen, pis die wahrheit kum.
Vsf fürhalten, es hab an ein rath gelangt, wie er
vnd sein bruber sich vernemen lassen, man soll nit arbeitten
vnd man muß ein mal ieyln, veracht auch die eusserlich
oberkait, sagt er, er kenn keynen obern dan got den almech-
tigen. Wan seyn bruder wider Jne sind vnd er Jne straff,
sey eyn yeder dem andern zugehorchen schuldig , vnd ein bru-
der hab den andern zu straffen. Es stee nirgent geschriben,
wan dein bruder sündigt vnd dir dein bosheit sagt, nym Jn
vnd rechtfertig Jn, vnd die straff sey ein handt vmb ein
handt, ein aug vmb ein aug, vnd also surt aus.
Vff fürhalten, was gcMynschafft er mit den zweyen
malern den Beheymen gehapt oder was vngeschickts «r von
Jne gehort, sagt Veyt wirsperger, es sey nit one, er erken
dise zwen Beheym alls Leut, die des glaubcns vbel bericht,
oder aber verherrt sind, haben bey eynem pfaffen, dem ein
erber Rath die stat versagt, vil gemeinschaft gehapt, vnd
gleichwol sey cr etlich mal zue Jnen gangcn, sy auch zue sich
geladen vmb bruederlich willen, der meynung, sy der warheit
zuberichten. Aber Jn suma der ein bruder, Barthel genant,
der sprech, cr kenn keynen Cristum, wiß nichts vom Jme
zusagen, sey Jme eben alls wan er horc von herczog ernsten
sagen, der Jn berg gefaren soll sein. Hab er Jne wollen
den glauben leren vnd gefragt, ob er den konn; der Jme